Nu är alla hemma igen=)

Tjena...

Blev ingen uppdatering igår eftersom jag var trött som en gris efter jobbet. Krasse var och hämtade sin mamma från flygplatsen i Köpenhamn (kom hem från Bulgarien) och jag passade på att käka en färdigrätt hos päronen som jag köpt med så jag slapp sitta själv, skulle ju ändå hämta upp Shiro som de passade under tiden vi var borta.

Klockan blev mycket innan vi kom i säng för Krasses mamma hade köpt en hiiiimla massa presenter med sig från Bulgarien, som jag kollade på, åt och testade=) Ska lägga upp lite bilder sen..

Syrran med familj kom hem idag från sin semester så då blev det ytterligare presenter, I like=) Kommer upp bilder på det oxå..

Nu körde Krasse hem sin mamma efter att vi haft en super mysig pizza-kväll och en massa att prata om.

Blir tidig nattning för mig ikväll oxå, ska ju upp och jobba imorgon igen och Krasse den lille grisen e ledig..

Natti natti alla...

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ



Hej

Nu har du chansen att bli länkad i just i min blogg, båda tjärnar på det. Du får

fler besökare och jag får röster. Du är guldvärd om du vill lägga en röst på bilden här nedan som jag tävlar med. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Rösta här med ^^ Nummer 2

http://lillaskrollan.blogg.se/2010/july/finalister.html#comment



FEMTE inlägget om du vill bli LÄNKAD, bilden på hunden. :)



Tack på förhand

2010-07-30 @ 23:00:41
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0