Klibbigt....

Efter ett bra tag igår så somnade jag. Idag är man trött som bara den. Krasse fick gå ut med Shiro idag, jag orkade helt enkelt inte resa mig från soffan. Klibbigt är det ute, klibbigt är det inne.. Shiro har redan fått bada i vattenslangen på framsidan och gräset fortsätter växa big time=)
Syrran kom förbi med en parasoll om vi fick för oss att komma ner till stranden med Shiro och bada. Han kan ju inte ligga och steka i solen direkt. Men just nu orkar vi ingenting. Krasse ligger by the way och snarkar i soffan, klarar inte heller av värmen fast att han är van vid varmare temperaturer. En dag som denna önskar man att man hade ac hemma, men sån lyx har man inte. Nä, kanske skulle jag också ta en liten tupplur=) Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0