Kan inte sova men Shiro sover som en liten gris=)

Det här är inte klokt, temperaturen visar 22 grader och det är mitt i natten. Kan inte sova och håller på att bli tosig... Shiro däremot håller på att snarka som en gris på baksidan, stänger jag ytterdörren blir det 100 grader varmt här inne. Får sova med dörren öppen till baksidan och hoppas att ingen tar sig in under natten. Har övertalat Krasse också att han ska sova här nere på soffan med mig så det känns lite tryggare=)
Hade de bara visat några bra filmer på tv så hade man kunnat somna till en sådan men givetvis är det bara skit som vanligt. Räkna får funkar inte, har försökt ett antal gånger.. Kanske går ut och lägger mig bredvid Shiro på de svala plattorna på baksidan helt enkelt=) Natti... Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

Hej igen! haha! jag kan inte heller sova i denna värmen. Men smulisen ligger här o sussar bredvid mig på golvet! Jobbigt. Hoppas att det blir bättre. pussa näsan! kram!

2010-07-11 @ 09:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0