Hmmm... Vad hände???

Nu har något hänt med min blogg.. Fattar inte vad jag tryckt på...!? Varje gång som jag laddar upp en bild så kan jag se bilden och flytta på den hur jag vill men nu kommer det bara upp en konstig text.. Hände efter att jag använde Krasses iPhone och bloggade från den, j-a skit... 

Hur som helst så ska lillemannen badas idag, Shiro alltså (inte Krasse;))
Ska bada honom i "Super White-shampo" som jag brukar göra då blir han riktigt vit och fin.
Får se om man lyckas denna gången med att tvätta honom runt öronen, pappa gnällde sist att han inte var ren där=) E ju så rädd att han ska få vatten i sina öron och dra på sig en öroninflammation..

Nu ska jag kasta i mig en macka och sedan blir det en "match" i duschen med Shiro.. Återkommer med bilder från duschningen om jag lyckas få till några i stridens hetta... hahaha...

See ya...

Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0