Hemligt.....=)

Tjena...
Usch, där fick jag för att jag hade sovit gott igår natt... Sovit såååå dåligt inatt för Shiro har bara stampat rundor hela natten.. Han lever som en liten fladdermus nu, på natten.. Nu ligger han och snarkar på framsidan så det hörs hela vägen in i köket, hihi...=)
Vi gick en lång runda imorse eftersom det var lite svalare. Frågade Krasse om det var kallt ute när han satt på framsidan och rökte och han sa ja.. Så utan att titta på termometern så klädde jag mig ganska ordentligt eftersom jag hatar att frysa. När vi kommit en bra bit hemifrån så trodde jag att jag skulle dö av värmeslag.. Det var så varmt och jag svettades som en gris.. Gissa om han fick höra det när vi kom tillbaka...;P
Ska snart hem till päronen och ta posten och kolla blommorna, Shiro får oxå hänga med i bilen så han kan springa lite i trädgården.
Kl.18:00 blir det fest hos några kompisar, vill ni veta vilka!? Det säger jag inte ännu Hihihi...
Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0