Alla 3 hoppas på regn, Shiro och Jag längtar efter snön;)

Fyyyy f-n, hett, hett.... Detta är inte roligt längre.. Det är så varmt så man kan varken sova eller äta. Stackars Shiro har inte ätit på hela dagen och ligger rak lång i skuggan här på baksidan. Själv sitter man här på baksidan och kan nästan inte andas. Dricker lite kaffe i hopp om att man kanske, men bara kanske blir lite piggare och orkar göra något. Har precis kommit ut ur duschen men det var inte lönt att duscha känns det som...=)
Idag har jag varit på stranden. Vi körde ner Krasse och Jag efter att ha lämnat Shiro hos mormor. Efter att det var fullproppat med folk och bilar på Råå så slängde Krasse av mig på stranden eftersom vi inte hittade parkeringsplats och körde till banken ist. På stranden hittade jag mamma, pappa, Mia och Liam. Badade en gång (första doppet för i år eftersom jag är badkruka;P) innan jag ringde till Krasse igen som fick komma och hämta mig. Det gick verkligen inte att ligga där, min skalle kokade. Åkte hem till min mormor där jag fikade och fixade lite saker till henne innan vi promenerade hem till mamma och pappa för att hämta upp min bil som stått där ett tag.
Nu sitter vi på baksidan alla 3 och hoppas och ber för regn. Läääääääängtar till vintern och snön så man kan bli en någorlunda normal människa och fungera... Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0