Vi tittade på varandra alla 3.....

En vacker dag med snö och sol har det varit idag. Shiro och jag tog en lång promenad hem till mormor och fikade. Vi tog promenaden förbi industriområdet där vi träffade på "skummisarna" med lastbilen sist men inga "skummisar" idag. Vi träffade däremot på någon annan som kom farande ut från skogen mitt framför oss på gångbanan. Vi tittade på varandra alla 3 och efter några sekunder fattade jag att det var en jätte stor röd räv. Den var jätte fin. Lika snabbt som den kom ut ur skogen sprang den tillbaka igen. Shiro blev tosig och ville springa efter räven men det ville inte jag=)
Blev även en promenad till ICA Maxi idag efter att Krasse lyckats få med sig 3 gröna bakpotatis hem så vi köpte en påse pommes ist.=P 
Nä, nu ska vi se om vi kan lyckas föra över bilder på Shiro när han var liten till min data från Krasses. Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0