Buskar, "golvmoppar" och PET-flaskor.....

Tjena... Jaaa, jag vet.. Krasse undrade också varför i h-e jag hade en blogg när jag inte uppdatera den ordentligt.. Förlåt..
Shiro fortsätter växa, 27 kilo stannade vågen på häromdagen. Tanterna med små "golvmoppar" som tyckte Shiro var så söt för ett tag sedan hoppar in i första bästa buske med hunden i famnen när vi går förbi=)
Ingenting söndertuggat i huset nu på ett tag men han har upptäckt PET-flaskan... Han har säkert 10 olika leksaker och 10 olika tuggben men det som får hans uppmärksamhet är PET-flaskan.. Vi slipper asa flaskorna tillbaka till affärerna iaf. de är inte speciellt "pant-dugliga" när Shiro är färdig med dem=)
Nu väntar vi på att syster yster ska komma på fika, vi ses snart igen.. Jag lovar....=P Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0