Stryka, inte min grej....:)

Käkat frukost, varit på en promenad med Shiro och nu ska Jag ställa mig och stryka...... Jag som e så flitig när det gäller att stryka, om det händer 1 gång om året så e det högt räknat:)
Ikväll blir det julbord i Tyringe, ska bli super kul... Bara det inte börjar snöa som fan när vi ska köra, nog för att man gillar snö men inte när man kör..
Lille Shiro ligger på framsidan och hoppas varje minut att det ska komma förbi en snygging.. Nä, nu e det dax att sätta lite fräs om man ska hinna bli klar idag men om nu Krasses telefon fungerar så uppdaterar jag under kvällen..
Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

hej. jag håller med. jag gillar inte heller o stryka.He en trevlig kväll o hälsa bulle o shiroo. puss på nosen från mig o smulisen!!

2010-12-04 @ 13:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0