Ny frilla hos Pernilla...

Efter att nästan inte ha sovit ett piss inatt (pga hostan) så fick jag masa mig upp på morgonen eftersom Shiro var ganska nödig, stackaren fick stå och fläta ben tills han fick upp mig;P Efter rundan så stack vi hem till mammi som skulle passa Shiro under tiden jag satt hos Pernilla och blev fin i håret..
Väl hos Pernilla så fick hon nästan fria tyglar till att göra vad hon ville, mina krav var att hon inte fick snagga mig och att jag fortfarande ville vara övervägande blond. Jag tyckte att lilla Pernilla gjorde ett kanon bra jobb och jag blev super nöjd.. Tack söta Pillan...:)
Efter fixet av frillan så mumsade jag och mamma på vars en "napoleon" bakelse och tog en varm kopp kaffe, det var fina grejer det.. Imorgon har vi planerat lite julbak mamma, Shiro och Jag..
Lovade lite före och efter bilder på frillan så de kommer här..
Ha det najs, nu ska jag kolla vad min lille Shiro gör... Kanske har han äntligen fått fatt i en fin tik som gått förbi;)
Tjingeling!!

Före!! Vi kom på efter att Pernilla klippt av en hel bit hår att vi inte tagit något foto men bättre sent än aldrig;)


Före


Efter


Efter


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

snyggt blev det.

2010-12-01 @ 21:15:14
Postat av: Anonym

Det blev faktiskt jättesnyggt söta du :D Kul att du blev nöjd!!

Kram

2010-12-01 @ 23:57:14
URL: http://thisismenilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0