Julbak

Hemma igen efter en massa julbak och god glögg... Super trevligt har vi haft och vi fortsätter imorgon:) Shiro och jag tog en lång runda i Ramlösaparken som en liten paus från allt bak lite senare på eftermiddagen, det var superfint i parken med all snön men tyvärr så fick jag inte med mig kameran ut. Nu ska jag ta mig en skön dusch och sedan gå nattarundan med Shiro, kommer nog somna tidigt idag känns det som..
Till helgen bär det iväg till Tyringe på julbord med Fredde, Nettan, Daniel och Ove och det ska bli superkul, längtar... För Shiros del blir det övernattning hos mamma och pappa från lördag till söndag.
Tjingeling!!


Mandelmusslorna i ugnen, mums....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0