Irriterad...

Varför har jag alltid sån otur...?? Fick beställt kläder till lördag från nätet men givetvis har kläderna inte kommit så nu har jag haft en irriterande eftermiddag där jag försökt hitta kläder som passar.... Ville haft en jätte fin kjol men den hann ju såklart inte komma, gissa om jag e irriterad...
Annars har vi haft en trevlig eftermiddag Shiro och Jag... Vi har varit hos mamma en snabb runda men eftersom hon blivit ännu mer sjuk så blev det inget bak..
Sitter just nu och väntar på att Krasse ska komma hem med en god pizza och bara längtar till morgondagen då vi ska på julfest i Tyringe..
Tjingeling!!

En "irriterad" Shiro som vill ha uppmärksamhet:)


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

han är ju för söt. måste komma snart o busa med honom! kram från oss!

2010-12-03 @ 20:50:52
Postat av: Linda

va söt!!:D

2011-01-06 @ 21:26:41
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0