God fortsättning.....

GOD FORTSÄTTNING ALLIHOP!! Jodå, bloggen lever fortfarande men har legat och vilat ett tag;)
Har varit en massa stress och julfirande både på det ena och det andra stället.. Från fredag till söndag gjorde vi f-n inget annat än att äta och dricka.. Kan inte titta på en köttbulle eller sillbit nu utan att må lite urk, men super trevligt har vi haft.. Systersonen och Shiro fick en massa julklappar på julafton och var jätte nöjda båda två..
Idag har det inte hänt mycket, vi har mest tagit det lugnt Shiro och Jag, man behöver sådana dagar efter en helg med fullt ös.. Shiro stackaren är så rädd för smällarna som de redan satt igång med så han vågar inte ens ligga ute, sötnosen ligger och snarkar på divanen i vardagsrummet:)
Nu måste jag försöka klura ut vad jag ska laga för mat (booring) och sedan blir det en lång promenad med Shiros favvis;)
Ha det godis...
Jag lovar att det inte ska ta så lång tid igen mellan bloggandet...
Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

min lilla sötnos. puss på nosen från oss!

2010-12-30 @ 21:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0