Vilken da....

Vilken da, vilken da.. Regnigt ska det va....

Blev en runda till mor och mormor... Som tur var så öste det inte ner när vi gick utan det bara duggade..

Fortfarande pisse sur för att toppen jag ville ha var slut i lager.. Grrrr... Min vanliga tur, noooot..

Imorgon blir det jobb som vanligt och just nu suger den tanken när man redan e så trött, sur och irriterad.. Men se, då kom lille Shiro och la nosen i knät på en och tittade med stora ögon.. Då bara smälter man och allt ont bara försvinner..
Nu spang han ut och började "sprätta" med bakbenen i gräset, brukar han göra när han e nödig. Dax att gå nattarundan kanske..

Måste ju berätta att vi ska på surströmmingsfest på lördag i Hässleholm.. Blir det hiss, diss eller rent ut sagt en stor jävla spya på bordet när de öppnar burkarna, hahahaha... Ja du Jakob, det återstår att se;P

Tjingeling!! 


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

linda . har du ätit det. vet du hur det luktar.!

2010-08-17 @ 21:36:29
Postat av: Linda

Sv: Hahahaha... Anna, jag har aldrig i hela mitt liv ätit surströmming och det e inte säkert att jag kommer göra det heller.. Pappa var snäll och talade om för mig att jag kommer att spy om jag gör det.. Hahahaha... KramiZ

2010-08-17 @ 23:05:14
URL: http://shiroo.blogg.se/
Postat av: JB

Måste rätta bara, festen är i Tyringe (metropolen). Dessutom både smakar och luktar surströmming gott!! Iaf samma dag, dagen efter är lukten inte lika skoj..:(

Ni kommer älska det..:?

2010-08-18 @ 18:14:59
Postat av: Anonym

Härligt =)

2010-08-20 @ 11:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0