Sååå trött..

Tjena..

Jag e såååå trött.. Fattar inte vad det e med mig... Skulle kunna sova hur länge som helst men det e ju ingen hit direkt och Shiro måste ut flera gånger om dagen...

Blir en jobbe-helg denna helgen, uääk... Jobba kvällen både lördag och söndag men det e ju så det brukar vara..

Shiro och Jag tog faktiskt en promenad upp till mamma och pappa ikväll där jag fick en öl och Shiro fick en tuggpinne.. Krasse var iväg på sitt så det passade bra eftersom Shiro ändå behövde gå ut och det e ju faktiskt roligare att ha ett "mål" att gå till än att bara vandra runt.

Nu har vi käkat, det blev buffalowings och goda pommes..

Ska ta och gå nattarundan med Shiro nu som ligger och tuggar på sitt tuggben där ute..

Vi hörs imorgon..

Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0