Super kul kväll...

Super duper trevlig kväll hade vi alla.. Jag klämde i mig ett helt paket med kräftor själv och en massa vitlöksbröd.. Anna fattade inte hur jag kunde få i mig allt det hahaha...

Filmen var fruktansvärd, vi satt alla på helspänn hela filmen igenom. Krasse var helt vit i huvudet och Anna satt med sin kudde som vanligt och jag, ja, kaxig var jag iaf inte.. Hahahaha... "Paranormal activity", helt klart värd att se..

Efter allt gott så tog Jag, Anna och Shiro en natti-promenad.. Vi satt ett tag och snackade lite "skit" och nu har Krasse kört henne hem.

Tack Anna för en super kul kväll..

Nu ska jag faktiskt nanna snart..

Poss o kjam..

Tjingeling!! 






Kommentarer
Postat av: josefine

Svaren från frågestunden finns att hitta i bloggen nu!

2010-08-11 @ 00:58:17
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: anna ljungkvist

Hhahaha! jag ser ju inte klok ut hahaha!

2010-08-12 @ 16:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0