Otursdag igår...

Står för tillfället och lagar kyckling, ris och currysås, mmmmm...

Uppdaterade inte på hela dagen igår eftersom det var en jobbig och händelserik dag.. Farfar åkte akut in på lassarettet med tarmvred och ska opereras imorgon..
Mamma skrev jag i ett annat inlägg att hon hade gjort något som skadat ryggen och efter röntgen igår visade det sig att hon hade en spricka i ryggen.. Så det har varit mycket på en gång..

Vi har iaf haft en ledig dag idag Shiro och Jag.. Vi tog en jätte lång promenad och hamnde till slut hos mamma för att kolla läget.. Efter en kopp kaffe så fortsatte vi ner till mormor som bjöd på nybakad kaka, nice..
Nu ligger lille Shiro ute på gräset och tuggar på sitt ben och jag står vid spisen hungrig som ett djur..

Imorgon ska Shiro och Jag köra mamma till sjukhuset och sedan hämta henne när hon e klar.. Vi ska även ta och gå en lång runda under tiden vi väntar men har inte kommit på var ännu..

Dax att ta riset från spisen men somnar jag inte efter maten så synes vi lite senare;P

Poss o kjam..

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

shiroo som en liten fis o öronen är tunga på honom. han kan ju inte hålla dem uppe. Så han är. puss på näsan!

2010-08-24 @ 18:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0