Ledig i 2 dagar.. Wiiii...

Tjena allihop..
Har precis kommit hem från jobbet och e sliten som fan.. Men nu e man ledig 2 dagar iaf.

Alldeles strax ska jag ta mig en dusch och sedan ska jag göra vars en sparris-omelett till mig och Krasse (orkar verkligen inte göra något annat nu efter en hel dag på jobbet).

Handlade faktiskt lite till imorgon kväll när jag, Anna och Krasse ska ha en liten kräftskiva..;) Efter käket ska vi kolla på en film som heter "Paranormal activity", folk som sett den säger att den e fruktansvärd men det får vi se imorgon..

Dax för dusch och käk men vi ses snart igen..

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

Det ska bli kul! ses i morgon kväll!

2010-08-09 @ 21:05:12
Postat av: josefine

sv: det funkade från min dator att gå in på din blogg från länken o: <3

2010-08-09 @ 22:07:13
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, allt är bra och med dig??

2010-08-09 @ 22:36:01
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0