Kronärtskocka, ILOVE IT...

Halloj..

Nu har Shiro och Jag kommit hem från en lång runda i skogen. Super skönt väder för långa promenader.

Hade en kort arbetsdag idag så det var skönt. Efter jobbet passade jag på att handla lite innan jag sedan åkte till mormor för att hämta upp lite nystekt strömming. Åkte vidare till mamma för att hämta upp lille gangstern som mamma hade rastat ordentligt.

Väl hemma så störtade Shiro på framsidan och jag stoppade 2 st kronärtskockor i kastrullen på kokning. Kronärtskockor som bara e så förbannat gott, mmmm...
Så, till förrätt blev det kronärtskocka och till varmrätt blev det stekt strömming med kokt potatis.. Såååå gott och ganska nyttigt faktiskt (för en gång skull).

Nu ska jag kasta mig i soffan och kolla på slutet av "wipeout" på kanal 5 som jag älskar. Skrattar så jag nästan dör varje gång:D

Ses kanske senare om jag inte har somnat, alla jävla drömmar och flugor höll mig vaken inatt..


Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

Det ser gott ut!

2010-08-04 @ 21:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0