Idag smäller det...

Halloj..

Idag känner jag mig ganska trött och seg, Shiro lika så.. Vi gick en runda imorse och man blev ju inte piggare när man såg vilket väder som väntade..

Idag smäller det iaf.. Ska till Pillan och klippa mig och förhoppningsvis färga det oxå, får se vad hon säger om mitt slitna hår;) Hinner vi så hänger hon med hem efteråt och ska se om hon kan fixa en ny header till mig så att min blogg ser lite roligare ut.. Lovar att sätta in före och efter bilder på håret..

Mamma och jag skulle åkt ut en sväng och tagit en promenad med Shiro men jag får väl ringa henne o kolla vad hon säger nu eftersom det fortfarande regnar.. Men haaaallå, vi hörs ju snart igen sötisar;)

Tjingeling!!

  Längtar till vintern...


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

nä inte vinter. ska ha sommar ju!

2010-08-12 @ 16:54:51
Postat av: Michaila

Sv. Haha nej det visste jag faktiskt inte:O men man lär sig något nytt varje dag:D

2010-08-12 @ 21:19:11
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0