Den osminkade sanningen;)

Godmorgon sötisar..

Osminkad och jävlig hade jag snart tänkt dra hem till päronen och börja klättra.

Har sovit som en fiskbulle inatt så jag e trött som fan, orkar varken sminka mig eller anstränga mig när det gäller håret. Tack gode gud för solglasögon och keps...

Har faktiskt gått en powerwalk med Shiro i morse på ca. 30 min. men det blev nog för mycket för honom för nu har han störtat på gräsmattan där ute.

Måste nog ta mig en kopp kaffe till innan jag rör på mig..

See ya..

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: josefine

sv: tack för din fråga/dina frågor :) <3

2010-08-10 @ 11:53:47
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: anna ljungkvist

Linda var söt du är hahaha!

2010-08-10 @ 16:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0