Datan åker snart ut genom fönstret på ovanvåningen...

Snart dax för jobb, blääää.. Ska snart hem till päronen och lämna av Shiro så att han och pappa kan gå en motionsrunda. Just nu ligger han och gottar sig under carporten.

Har suttit med datan på ovanvåningen och försökt ladda hem iTunes men med min vanliga tur (noooot) så säger datan ifrån att det inte finns mer minne..... Jag trodde ett tag att jag skulle kasta ut möget genom fönstret, sååååå förbannad jag var..

Dax för lte sminkning kanske innan man pyser iväg, kan ju inte gå och se ut som om man fortfarande har kudden i huet..

Poss o kjam gummi banan..;P

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

Ha det så bra på jobb.ses på måndag. kram från oss!

2010-08-14 @ 12:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0