Ett tag sedan!

Hej allihop!! Nu var det ett tag sedan jag skrev i bloggen.
Shiro är badad och det gick jätte bra. Han gick självmant in i duschen i torsdags så då passade jag på=)
Det har varit full rulle för honom idag. Jag jobbade mellan 12-17 och Krasse var hemma. Linda var på jobbet ett tag och då föreslog jag att hon kunde hämta Shiro en runda om hon inte hade något annat att göra så det gjorde hon. De hade träffat på en siberian-valp som är 2 månader äldre än Shiro och de hade busat så Shiro la sig rak lång på gräset när han kom hem och somna=) Efter att jag kommit hem så kom mamma på en snabb visit. När hon skulle åka hem så blev Shiro tokig och rymde mellan staketet och skulle springa efter henne och bilen. Som tur var så såg mamma mig hoppandes upp och ner på trädäcket så hon stannade. Tydligen hade jag skrikit ganska bra åt mamma så grannen Camilla höll på att sätta pizzan i halsen där hon satt i trädgårdsstolen och mös.
Kvällsrundan blev också kul för Shiro som åter igen träffade på Linda och 2 andra hundar. Nu är det snart bed time. Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0