Brysselkål!!

Vilken härlig dag.. Var ute med Shiro vid 10-tiden imorse och vilket väder. Vindstilla, soligt och knäpp tyst i skogen och på fälten. Vi gick en lång runda..Just nu håller Krasse på att stor städa och Shiro hjälper till med att dra ut alla sakerna från garderoben, enligt honom är allt gott att tugga på=) Roligt är det ju också såklart.. Han hittade mammas brysselkål häromdagen när hon vände ryggen till. Hon hade köpt ett kilo brysselkål i nät som hon hade stoppat i en påse på golvet. Den här påsen hade Shiro hittat och fått tag på. Han hade tagit ett ordentligt bett i nätet och ruskat om det så brysselkålen for över hela trädgården. Resultatet blev att mamma och jag fick springa och leta små mini kål på gräset, grannen hade säkert också fått lite gratis kål. Jag skrattade så jag höll på att dö.
Vädret håller fortfarande i sig så nu får man passa på att promenera. Vi synes kanske ikväll.. Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

Lilla shiro är så busig. Då hadde ni o göra, det skulle jag vilja se. hahahaha!!

2009-10-18 @ 17:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0