Den nya mattan!

Vaknade kl.07:00 av en blöt nos i ansiktet. Släppte ut Shiro på baksidan och somnade om. Vaknade sedan kl.09:30, gick upp och sörplade i mig en kopp kaffe. Vi gick en lång runda Shiro och Jag. Tog en vända både förbi bondgården och de öppna fälten med en massa intressanta kaniner=) Väl hemma så tog Shiro en liten tupplur och jag passade på att hämta en matta som jag hade beställt. Shiro blev fullständigt skogstokig i mattan som påminner om en stor björnfäll. Han har legat och rullat rundor på mattan och stoppat nosen ner i "pälsen"på mattan. Resultatet!? POPPIS!! 
Syrran ringde senare på dagen och ville att vi skulle promenera en runda med Shiro så det gjorde vi.
Nu är vi mätta och belåtna efter middagen allihop och Shiro har gått ut och lagt sig under carporten. Hoppas att det blir bättre väder imorgon för just nu regnar det som "spö i backen". Tjingeling!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0