Stå på näsan=P

"Bättre sent än aldrig"=P. Här kommer lite bilder på Shiro i snön. Började snöa som bara den igår när jag var på jobbet. Kom ut och skulle ta en fika lite senare på kvällen och fick se att allt var helt vitt och fint. Blev sååååå j-a glad. Efter att jag fått gräva fram bilen och kommit hem så tog jag ut Shiro på en lång promenad. Shiro var helt galen och tyckte det var skit kul med snö.
Idag tog vi en promenad hem till mamma och käkade lite frukost. Hann även med att ta lite bilder på Shiro och stå på näsan rakt ner i snön på vägen hem till mamma. Men eftersom jag var klädd som en dunderklump så ramlade jag mjukt och tack gode gud för att det inte var en "kotte" ute som såg mig utan det var bara lille Shiro som tittade lite undrande på mig.=) Inga armar eller ben brutna!
Nu är det snart tid för ännu en promenad i det vita, skriver kanske lite till ikväll. Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0