Många "klappar" till Shiro...

Tjena!
Måste börja med att be om ursäkt IGEN eftersom att jag varit dålig på att uppdatera min blogg. Hann inte ens lägga in att vi önskar er allihop en riktigt god jul. Måste faktiskt skylla på att det har varit väldigt stressiga dagar så jag har inte ens haft igång min dator på flera dagar. Hoppas verkligen att ni alla haft en underbar jul med många "klappar". Shiro fick en massa "klappar". Det var allt från godis till leksaker men roligast var det att riva julklappspappret i så små bitar det bara gick=) 
Har varit mycket träning för oss också nu de senaste dagarna när det inte regnat. Försöker få honom att sitta lugnt och stilla när det kommer andra hundar och gå fint givetvis. Måste säga att han är en väldigt smart och duktig hund. Det går sakta men säkert framåt och vi ger oss aldrig.
Imorgon blir Shiro 8 månader, vi vägde honom idag och vågen slutade på 25 kg. samma som han vägde för 1 månad sedan. Han har ätit ganska dåligt denna månaden eftersom det har varit många löptikar i området som gjort honom helt tokig. En liten Shiro som är kär o galen=P Tjingeling!! 


Kommentarer
Postat av: JB

duktig hund, undrar om trappan håller med om det ..:)



Klart han inte lägger på mer vikt, laddar redan nu för beach -10, smart som sagt . .



be inte om ursäkt, roligt läsa när det finns, bra så...

2009-12-31 @ 13:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0