Överlevde…!!

Wiiiiihooooo... Vi överlevde första dagen på träningen!! De enda "problemen" som uppstod var att pappa höll på att trilla pladask på löpbandet och jag höll på att spy efter 5 minuter på motionscykeln;) Tror inte jag kommer ha jätte träningsvärk imorgon eftersom vi tog det lite lugnt. Glömde helt bort att ta bilder eftersom det var himla mycket info samtidigt som jag försökte hålla spyan kvar i halsen:P Men nästa gång blir det en massa.
Har även hunnit med en mega powerwalk i Ramlösaparken med Shiro som verkligen har gått på högvarv de senaste dagarna.. 
Nu tänkte jag ta en välbehövlig dusch innan jag går kvällsrundan med lille gangstern som myser big time med Krasse i soffan:)
Ses imorgon!
Tjingeling!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer mer och mer nan, jag e stolt över dig:))

Svar: Tack Nani!!
shiro

2014-03-04 @ 20:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0