Slutar på mitt jobb...!

Har helt glömt bort att berätta att jag slutar på mitt jobb. Har fått ett annat kanon erbjudande som jag tackat JA till och det ska bli så jäkla kul:) Det kommer bli kanon för mig och det kommer bli kanon för Shiro!! Även om det blir fler arbetstimmar per vecka så blir det mer tid till träning, promenader och mys eftersom mitt schema är helt perfekt!
Efter spring i Bruceskog, inhandling av fler blommor, fika hos mormor, besök på min nya arbetsplats, fler promenader och matlagning så slår jag mig nu ner i soffan en stund innan det är dax för nattarundan med Shiro.
Ha en fortsatt bra kväll alla för det ska jag ha;)
Tjingeling!!

En trött Shiro sover på syrrans ben:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0