Syrra-häng igen....;)

Hej hopp...!
Sitter hos min systeryster igen och dricker öl:D
Tro det eller ej men syrran har gått och blivit hipp... HON HAR SKAFFAT EN IPHONE....!!!
Blev lite kräftor på hennes balkong och sedan lite fix med telefonen, så nu är den igång! Hon som klarade sig såååååå bra utan en "sån" telefon:P Du kunde inte hålla dig syrran!!!
Bara 3 dagar kvar av semestern, buhuuu... Nu börjar jag få lite ångest.. Har tom börjat träna lite hemma för att orka med alla lyft på jobbet när jag kommer tillbaka. Snacka om att man blivit pösmunk på dessa 3 veckorna:/
Nu ska jag ut och kolla hur Shiro har det på "kongen". Ha det bäst så länge, poss och kjam <3
Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

Vill du bli dagens blogg? Anmäl dig då hos mig, nu på en gång vettja! Vinnaren blir länkad i min blogg imorgon. Kram!

2012-08-04 @ 17:50:48
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/
Postat av: Liborius

känns som att jag är den enda som inte har en iphone, haha!

2012-08-06 @ 08:09:30
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Jag klarade mig också sååååå bra med en mobil som inte ens kunde ta emot bilder - tills för ett par månader då instagram-sugen blev för stort och jag sprang ock köpte en. Nu förstår jag inte hur i hela friden jag har klarat mig utan alla dessa fantastiska funktioner.

2012-08-08 @ 11:50:52
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0