Lite nytt...!!

Eftersom mina älskade Viking-stövlar (gummistövlar) sprack i hälen så var jag tvungen att skaffa mig ett par nya. Det blev ett par tretorn-stövlar med foder, inte alls som mina vikingar men rejäla är dem iaf. Vilka problem jag hade att hitta gummistövlar som var svarta och kraftiga, bara en massa skitstövlar med ränder, prickar och blommor på. Men till slut hittade jag rätt i stövel-djungeln;)
Passade samtidigt på att köpa ett par höst/vinter-stövlar som var lite högre och med snörning.
Kanske inte bästa bilderna men det får duga:)
Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: selma

allt bra ? :)

2012-08-30 @ 20:10:36
URL: http://www.sellmaanetzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0