Vaken..

Så, då var man vaken redan och det första jag gjorde var att ringa till TELE2... Givetvis så var det en ung, snäll och trevlig tjej som svarade så jag kunde ju bara inte skälla på henne.. Hon förstod iaf att jag var sur och besviken för vad som hade hänt och lovade skicka ett nytt sim-kort så snabbt som möjligt.. Då fortsätter vi att vänta då....:(

Shiro den lille sömntutan har inte vaknat ännu.. Han plirade med ett öga när vi andra gick upp, sträckte på benen och fortsatte sova. Snart ska jag dra upp honom och promenera en runda i stormen..

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Shiro,



Vi får verkligen beklaga att du inte fick med ett inaktivt micro simkort i paketet då det alltid ska skickas hem när man beställer en Iphone 4. Vi ska genast se över våra rutiner så de inte brister någonstanns. Givetvis hoppas vi att simkortet kommer så snart som möjligt. Vi vill även passa på att informera dig om att när simkortet kommer så ska du även aktivera telefonen via iTunes på datorn.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-08-10 @ 15:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0