Jaga "niner" ;P

Ojojoj... Idag har det varit full rulle.. Dagen började med en promenad över fälten hem till mamma och käkade frukost. Efter frukosten blev det en promenad till över fälten, gissa om Shiro jagade kaniner:)

Väl hemma började jag tvätta, 5 hela maskiner tvätt blev det *pust*... Passade även på att plocka och städa lite medans maskinerna höll igång..

Efter att Shiro vaknat till liv tog vi YTTERLIGARE en runda ute på fälten. Spelar ingen roll hur trött han är för säger man "ska vi jaga niner" så fattar han att vi ska till fälten och jaga kaniner, då jävlar blir det fart på honom. Inte bara han utan även jag får en jäkla motion eftersom jag inte vågar släppa honom och får springa efter i 8 meter lina. Det värsta är bara om man inte är beredd när han får syn på kaninerna, då plogar jag fälten ganska rejält och roar alla andra som är ute på promenad:)

Har precis kommit hem efter nattarundan med Shiro. Min "tuffa" syster hakade på och var rädd för allt som prasslade i buskarna. Hon var helt övertygad om att vi skulle bli mördade på vägen, haha..

Nä, tråkigt nog är det dax för sängen nu.. Känner mig inte det minsta trött men jag får slå på något tråkigt tv-program och hoppas på att jag somnar, Shiro däremot har redan störtat ute på baksidan.

God natt alla söta..

Tjingeling!!

Shiro jagar kaniner:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0