Ojojoj.....

.....Kass uppdatering, jag vet.. Fick en "utskällning" på jobb igår för att jag inte hade uppdaterat:)

Blir inte mycket till skriveri nu heller eftersom jag e lite stressad, ska till mamma och pappa på kalas eftersom min lille daddy fyller år och jag har varken duschat eller kollat vad jag ska ha på mig... Blir så när man ligger och sussar till kl 11:30, har i alla fall hunnit med en rejäl runda med Shiro i skogen så jag vaknade till liv... Krasse var även ute med Shiro kl 9 imorse, jag sa till honom att ska han gå upp innan kl 9 så får han gå ut med Shiro och det gjorde han;)
Nä, nu får jag hoppa in i duschen och försöka få till det med kläderna men jag lovar att jag återkommer med uppdatering med bilder...

Poss o kjam allihop och ha en underbar lördag..

Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0