Chi san....

Hej alla...
E helt galen nu... Vill ha en ny telefon men jag kan inte bestämma mig för vilken... Samsung galaxy eller iphone4... Var och kollade lite på telefoner igår när jag och mamma skulle hämta deras nya tv-bänk på "elgiganten" och jag fastnade för båda telefonerna, it sucks...
Nu snarkar både Shiro och Krasse och jag sitter här framför tvn och känner mig mega pigg, måste vara den där hälsokost-skiten jag testat som ska vara så bra.. Nog fungerar den alltid men det e ju inte precis nu jag ska känna mig pigg och alert, suck..
Imorgon e det en ny dag med mer jobb, ska även försöka väga "lille" Shiro men jag får be Krasse lyfta honom för jag klarar det inte..:P Ska bli intressant och se hur mycket han väger nu, var ju ett tag sedan..
Nu ska jag kolla lite på "Hells Kitchen" och på hur "Gordon" skriker ut allt och alla:)
Nattinatti..

Tjingeling!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0