En "överkörd kanin", en "överkörd bäver" och en gul larv....

Ledig dag idag, då bar det iväg till Ullared. Jag, mamma och mormor stack iväg kl. 07:00 medan Krasse och Shiro fick stanna hemma och mysa. Vi åkte i MIN BIL!! Hahaha... Som de flesta vet har jag en liten "Ford KA" så åka iväg 3 personer och storhandla i Ullared var en utmaning. Måste faktiskt skryta med att vi fick in 3 fulla kundvagnar och 3 vuxna personer i bilen även om det var lite trångt=)
När vi äntligen kommit hem och satt alla kassarna på golvet lyckades Shiro leta rätt på alla sina leksaker som jag köpt till honom genom att sticka in huvudet i påsarna och böka rundor. Han blev överlycklig för sina saker som bestod av en "överkörd kanin", en "överkörd bäver" och en gul larv med svart ben. En hel del godsaker blev det också till lille Shiro;)
Nu sitter vi och myser i soffan alla 3. Får passa på att mysa nu eftersom Krasse sticker iväg till Barcelona på lördag och ska kolla fotboll, sen är det bara Shiro och Jag i helgen. Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: annika

den där kaninen är inte rosa o piper?? haha



jag köpte en sån till kenzo när jag va i ullared=)



kram

2010-03-16 @ 00:44:45
URL: http://annikaokenzo.se
Postat av: Linda

Nä men den är grå och piper=)

2010-03-20 @ 16:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0