Ännu en sömnlös natt.... suck....

Hej hopp.... Idag har det varit full rulle. Vaknade vid 10-tiden och som vanligt var jag trött som en gris efter ännu en sömnlös natt. Gick en runda med Shiro som inte heller var speciellt pigg innan jag kastade mig i duschen, åt frukost och sedan åkte hem till mamma och pappa för att hjälpa pappa med det sista på hans iPod. Guuuuuuud vilken j-a tid det tog. Något gick fel när vi skulle ladda på musiken så det slutade med att vi satt över 3 timmar innan vi slutligen fick ordning på det. Efter en snabb fika så åkte mamma och jag ner till mormor för att fixa hennes nya telefon, vilket gick snabbt och smidigt.
Shiro roade sig med mammas plastkrukor som han hittade i trädgården eftersom han var lite uttråkad, då blev det fart på oss alla och han hade skit kul=)
Nu ligger den lille gangstern ute på sin gräsmattan och kollar på alla barnen när de leker men han orkar inte röra en fena efter en lång och händelserik dag=)
Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0