Ganska bakis men hade en skit kul kväll..

Vaknade imorse IGEN av att grannens unge stod och gallskrek, underbart...
Bakfull och jävlig gick jag upp och drack litervis med vatten eftersom jag var törstig (konstigt, jag som drack så mycket igår..;P)
Har varit ute med Shiro en lång morgonrunda som oxå verkar lite trött och bakis. Han hade haft lördagskväll hos päronen medans Krasse och Jag mumsade på surströmming, hihihihi..

Kvällen igår var askul.. Underbara människor och en super fin och kul fest.. Jag kan inte påstå att jag gillade surströmmingen men det varken luktade eller smakade så jävligt som jag trodde.

Tog lite bilder med kameran igår som ni ska få se.. Men nu ska jag äta frukost och dricka lite vatten till..

Tjingeling!!

Hahaha.. Meeee..


Jakob visar hur man rensar surströmming..


Ett härligt gäng..

Alla var på G..


Kolla, kolla... Jakob festar till det med en Marlboro light..


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

haha! Ni verkar haft en trevlig kväll i går. kram på er!

2010-08-22 @ 12:13:32
Postat av: JB

Tack för att ni kom, o en skitkul kväll!!

2010-08-23 @ 17:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0