En liten sup:)

Tja..

Hemma från jobbet nu.. Har faktiskt hunnit med en runda med Shiro och tryckt ner en (nästan) hel pizza sen jag slutade jobbet kl. 18..
Nu sitter jag här helt slutkörd och ska försöka samla krafter så jag kan gå in i duschen..

Skrev i ett inlägg att vi skulle till Hässleholm på surströmmingsfest imorgon men det ska tydligen festas i Tyringe, det var jag som hade fått helt fel för mig.. Oavsett vart vi ska så tycker jag att det ska bli super trevligt och det kommer säkert bli askul.. Lovar att jag ska blogga under kvällens gång...

Nä, nu ska jag banne mej in i duschen så jag kan sätta mig i soffan framför tvn med en påse chips och en sup..:)

Vi synes sen allihop..

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

låter mysigt. skål! haha!

2010-08-20 @ 21:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0