Alla 3 trötta....

Shiro ligger och tuggar för fullt på sitt ben i soffan, Krasse sitter vid sin data och jag sitter vid min data. Ja, vad ska man göra en tråkig och regnig kväll som denna. Tvätta eller diska får man inte heller eftersom det är brist på vatten efter läckan. Men det är gansa skönt att bara sitta efter en jobbig och lång dag på jobbet. Har precis varit ute med Shiro så han är också trött. Han har varit hos mamma hela dagen och hittat på bus som vanligt=)
Annars har det inte hänt så mycket. Hade bilen på besiktning idag och den "lille silver baggen" gick igenom så nu kan jag och Shiro fortsätta åka på äventyr.
Till helgen är man ledig och det ska bli sååå skööönt. De har sagt att det kanske ska snöa så det hoppas vi på. Då ska vi ut och busa Shiro och Jag. Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0