Ångest

Får lite smått ångest när jag kollar bilderna från lördagen:s men kul hade jag som faaaaan, gör gärna om det snart igen.. Vilken fest och alla hade ett underbart humör.
Har kommit på att det aldrig blir utgång i Helsingborg för min del när det vankas fest för det e fan bara en massa bråkstakar ute. Tråkigt men sant, vakterna ska vi inte ens prata om.. Har ett mycket fint, stort o blått blåmärke på knät efter att ha blivit puttad bakifrån av en vakt som skulle fram till ett bråk.. Landade lite snyggt uppe på ett bord framför en tjej som såg helt förskräckt ut. Efter att ha bett om ursäkt till tjejen (även om det absolut INTE var mitt fel) och letat upp min väska som flög iväg på ett helt annat håll än vad jag gjorde så tog jag mig ut från "skithålet".
Sååå, ni som känner för en flygtur bland stolar och bord ska ta er till "UTPOSTEN" i Helsingborg.. Jävla anabola-idioter!!!
Nu när jag fått avreagera mig lite så mår jag mycket bättre och ska ta mitt lilla hjärtegryn på en nattarunda, en liten trötter är han idag efter 4-timmars powerwalk;)
Sov sött alla!!
Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0