Shiro nybadad..

En ledig dag till har vi haft Shiro och Jag..
 
Vi gjorde ett besök hos mormor efter att vi hade gått en lång runda i Ramlösaparken, skönt var det..
Efter att vi hade varit hos mormor så åkte vi tll djuraffären för att handla lite shampo och balsam till Shiro, vi kom hem med ett shampo och ett balsam som hette "K9" och som tydligen ska vara jätte bra och det vore ju konstigt om det inte e bra med tanke på vad det kostade.. Huuu..

Efter en lång runda på Råå-strand så åkte vi hem för att sedan ta en brottningsmatch i duschen:) Vi blev lika blöta båda 2 även om det bara var Shiro som skulle duscha och shampot var kanon..


Efter en lång och härlig dag så e det nog dax för oss att säga nattinatti.. Slår vad om att jag ligger och glor upp i taket när jag väl har lagt mig för att sova, slår aldrig fel.. Lille Shiro däremot ligger redan på baksidan och snarkar gott..:)

Shiro i helgen..

Nattinatti allihop.. Poss o kjam..
Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

Puss på nosen från oss!

2010-10-08 @ 20:54:37
Postat av: anna ljungkvist

jag önskar uppdatering!

2010-10-08 @ 22:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0