Skåps-smäll...

Vaknade när klockan ringde 9:30, hade ställt klockan för att inte sova bort hela dagen eftersom jag somnade väääääldigt sent igår (kollade klockan sista gången 03:00). Trött som en potta staplade jag upp och slet upp skåpet för att få fatt i kaffet och tjong sa det bara.. Jag hade precis nockat mig själv med skåpsluckan som klockrent träffade mig rakt över näsan:O Efter att ha använt hela svordomsförrådet fick jag mitt kaffe och ett sms av systeryster som ville med på morgon promenad! Det blev en lååång och hurtig powerwalk i Bruceskog med Shiro och sedan en god frukost med snokvärk på det:) 
Har även hunnit med en runda till päronen och nu väntar en rejäl promenix med Shiro och Cecilia:) 

Tjingeling!! 

Shiro i sin säng med kompisen Sture:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0