Här igen...

Då va vi här igen, pappa och Jag..
Trotsade förkylningen och körde ett ordentligt träningspass.. DET VAR JOBBIGT, men man kände sig nöjd efteråt.. Efter träningen hjälpte pappa mig med Shiros hundkoja. Ingången behövde bli lite större eftersom jag misstänker att min lille goding har klaustrofibi och inte vågar trycka in sig i kojan så vi gjorde ingången lite större och hoppas på att vill ligga där nu:)
Nu sitter jag med slingblondering i håret och ska snart in i duschen, dock körde jag en snabb-variant med bara lite slingor uppe på och hoppas på ett hyfsat resultat, ska bli spännande:)
En liten bild på en del av brunnshotellet i Ramlösa där pappa och jag tränar, "må gott gym"..
Tjingeling!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0