Grodjakt = powernap

Då har man varit duktig igen...;) Styrketräning direkt klockan 10:00 med papi. Måste erkänna att det var lite väl tidigt för mig att gå och träna, jag som gärna ligger och trynar med doggen till kl 10-11.. Men nu är det gjort iaf och vi körde hårt som tusan.. Somnade inte direkt tidigt igår heller... Låg och glodde på tv eftersom jag inte kunde somna och när klockan slog 01:00 så var jag bara tvungen att kolla vad det var som lät så konstigt och som fick Shiro att studsa upp och ner.. Tro det eller ej men i hallen möter jag en stor j-a groda!! Paniken började ganska snabbt infinna sig samtidigt som jag hörde Krasse snarka och lät som ett helt j-a godståg.. 
"Nä, det här måste jag klara själv" tänkte jag. Hämtade en matlåda (som jag aldrig kommer använda igen) och jagade den här förbannade grodan som inte gjorde annat än studsade upp och ner. Skam den som ger sig, efter ca 10 min. så var han infångad med locket på och utanför dörren. När grodan hämtat sig från skräckupplevelsen hoppade han glatt vidare mot nya hus;) Tror ni jag klarade av att somna efter det!!?? Hell no... Tror jag ska ta en liten powernap nu;P
Tjingeling!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0