Haft fullt upp!!!

Oj, nu var det ett tag sedan man uppdaterade bloggen... Har haft fullt upp på jobbet och legat sjuk i en vecka med halsfluss:( Bloggen har liksom fallit bort, men nu e jag på G igen;)
Shiro blev idag attackerad av en ilsken boxer som bor nedanför gatan och som idiot-ägaren hade lös. Den hoppade på stackars Shiro bakifrån så han hade inte en chans. som tur är så har shiro ganska tjock päls så boxern kom inte igenom med tänderna. Gubbjäveln som äger hunden började slå sin egen hund med en träborste i hopp om att hunden skulle släppa Shiro istället för att försöka ta tag i sin hund och dra bort den. Till slut fick mamma nog (det var hon som var ute med shiro) och började skrika på gubben som till slut lyckades få fatt i sin hund. Denna gången slutade det ganska bra förutom att mamma fick ont i knät efter att gång på gång fått slänga upp knät för att skydda Shiro när boxern upprepade gånger försökte attackera honom men vad händer nästa gång!!!???
Jag hoppas verkligen att jag stöter på gubben för då jäklar ska han få höra vilken j-a idiot han är och att han överhuvudtaget inte ska ha med djur att göra!!!

Kanske inte var det trevligaste inlägget att "börja" med eftersom jag inte uppdaterat på ett tag men jag var bara tvungen att få skriva det här!!:)
Ha det bäst sålänge:D
Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0