"Små grodorna, små grodorna...."

En kort arbetsdag blev det idag men kändes ändå att man fick mycket gjort.
Efter jobbet hämtade jag Shiro hos mamma, käkade och ringde Cecilia som jag planerat att ta en promenad med. Under promenaden hade vi så mycket att snacka om så vi bara gick och gick utan att igentligen veta VART..!! När vi sen såg oss omkring så kom vi fram till att vägen aldrig svängde åt den riktningen vi skulle till så det var bara att vända på klacken och ta samma väg tillbaka. Shiro lufsade på men såg även han trött ut i slutet:) Promenaden tog (i rask takt) 1timme och 35 minuter, NU ÄR JAG TRÖTT!!

Tittade precis ut genom fönstret och såg att Shiro såg sådär lite nyfiken och frågande ut så jag var ju såklart tvungen att kolla läget.. Två nuppande grodor precis utanför dörren, piii, äckligt.

Nu blir det sängen och ett avsnitt av "Bones":)
Tjingeling!!

Kanske inte den bästa bilden men här är Shiro och grodorna;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0