Sista dagen på jobb!

Usch, känns konstigt..! Var nere med lite tårta till mina underbara vänner och kollegor på Willys idag eftersom jag på torsdag börjar mitt nya jobb på Coop, vilket ska bli j-t kul:) Men jag kommer sakna alla jäääääätte mycket på Willys!! Ett underbart gäng som man delat mycket med under nästan 10 år. Fick ett presentkort av alla som jag köpte mig ett halsband för av "Efva Attling". Ett halsband som jag gillat sen det kom ut men som jag inte unnat mig, varför vet jag inte, det har bara inte blivit av helt enkelt. Det slutade iaf med ett halsband som jag gillar jätte mycket och ett härligt minne från alla mina vänner på Willys:) Många kramar till er!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0