Inget förtroende för polisen...

Har precis tittat på nyheterna och bevittnat hur polisen slaktar en ung killes 2 hundar med ett 20-tal skott och nästan träffar honom också. Jag kan ju tala om att jag är sådär, lite, jävla upprörd och förbannad!!! Har polisen hittat en ny sport, skjuta ihjäl familjers hundar!!!??? De vågar tydligen inget annat med tanke på hur många mördare, våldtäktsmän, rånare mm som springer runt på gatan eller har polisen ett sånt sug efter att få skjuta med pickadollan att de tycker det är okej att skjuta hundar som "kommer i deras väg"!? Jag tycker det är skamligt att polisen får lov att agera på detta viset och att ingen gör något åt det. Frågan är ju också vad fan det är för tomtar som utbildas till poliser, har någon koll på det överhuvudtaget. NOLL FÖRTROENDE för polisen har jag och det ska jävligt mycket till för att jag ska kunna lita på dem igen, de har helt enkelt agerat som skitstövlar för många gånger!!!


Kommentarer
Postat av: floramimimaria

åhh, vad fin blogg du har :D

2012-10-10 @ 11:14:59
URL: http://floramimimaria.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0