Lång helg!

Hoho, jobbat, jobbat och jobbat som bara den:) Börjar komma in i det nu känner jag även om jag har mycket kvar att lära! Idag hade jag ett (enligt mig själv) mördar pass som började kl 7:00. Som de flesta vet är jag iiiiiingen morgonmänniska och kl 7:00 är ju "miss i nassen";) En trött Linda är resultatet efter denna dagen och snart är det nattinatti. Jobbar bara imorgon också och sen börjar min helg, långledig med andra ord, härligt:)
På lördag blir det fiskspa med lilla Lotta vid lunchtid och på eftermiddagen/kvällen sticker vi till Köpenhamn för lite julskyltning på "tivoli", ska bli super kul:D För övrigt ska jag baaaara mysa med min Lill-tuss Shiro <3
Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0